poniedziałek, 25 maja 2020

26 maja

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Maryjo, Matko najmilsza módl się za nami.
Dzisiaj piękne święto- DZIEŃ MATKI.
Wysłuchajcie
Jesteś mamo skarbem mym 
Temat dla klas I, V, VIa i VIb
Kochamy nasze mamy

 Dzisiejszą katechezę przeznaczamy na modlitwę w intencji mam.
Klasa I
Odczytajcie modlitwę poniżej i odmówcie modlitwę "Zdrowaś Maryjo"
Dziękuję Ci, Boże, za mamę i tatę,
za to, że uczą mnie cieszyć się światem.
Za ich dobre rady, dużo cierpliwości.
Nie chcę im nigdy sprawiać przykrości.
Amen.

Klasa V, VIa i VIb
Nabożeństwo majowe tego dnia ofiarujmy za matki, aby żyjące były otoczone płaszczem macierzyńskiej opieki Maryi, a zmarłe niech znajdą odpoczynek w chwale Bożej. Odmówcie litanię Loretańską i modlitwę poniżej.

Boże Ojcze, dziękuję Ci za miłość do mojej mamy, która jest zaszczepiona w sercu moim. Nie dopuść, aby to uczucie kiedykolwiek wygasło we mnie; chroń mię od tego wszystkiego, co by ją zmartwić lub zasmucić mogło i nie pozwól, abym zapomniał, że jej życie, wychowanie i opiekę winien jestem. Nie mogę się jej odwdzięczyć za wszystkie dobro jakie mi wyświadczyła, Ty więc, o mój Boże, nagródź ją za mnie. Ześlij na nią wszystko co dobre, pozwól jej długo i szczęśliwie żyć, a mną tak kieruj, ażebym zawsze ją szanował i kochał, żadnej przykrości jej nie sprawił, a z czasem stał się podporą w jej starości. Amen

Życzenia z okazji Dnia Mamy: Aby uczcić święto Twoje - Besty (3265)

6 komentarzy:

22 czerwca

Dla wszystkich klas na ten tydzień. Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus! To już ostatni tydzień naszych spotkań katechetycznych. Dzięk...